Wersja nieobowiązująca z dnia

Referent (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KRUKLANKI

 z dnia 8 sierpnia 2023 r.

            w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze:

 „d/s księgowości i windykacji należności z tytułu umów cywilnoprawnych

 

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne: finanse i rachunkowość;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych;
  8. znajomość pakietu Office;
  9. prawo jazdy kat. B.

Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych, a w szczególności ustaw:
  1. o samorządzie gminnym,
  2. o pracownikach samorządowych,
  3. Kodeks postępowania administracyjnego,
  4. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  1. predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, dokładność, terminowość, umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy;
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:  
  1. windykacja należności cywilnoprawnych oraz pozostałych należności niepodatkowych, które stanowią dochód Gminy Kruklanki i Skarbu Państwa, w tym:
  1. wystawianie upomnień i wezwań,
  2. wystawianie tytułów wykonawczych,
  3. kierowanie spraw na drogę postępowania sądowego.
  1. stosowanie ulg w spłacie należności cywilnoprawnych (rozłożenie na raty, umorzenie, odroczenie terminu płatności);
  2. przygotowywanie przelewów w systemie bankowym z zakresu zajmowanego stanowiska;
  3. współpraca w zakresie zajmowanego stanowiska m. in. z komornikami sądowymi, kancelarią prawną oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji w tym zakresie i przygotowywanie wg potrzeb niezbędnych informacji z zakresu zajmowanego stanowiska;
  4. wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
  5. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
  3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
  9. kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r.  poz. 530).

Uwaga!

Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 4 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.  Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
  1. podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy;
  2. miejsce pracy: Urząd Gminny w Kruklankach, 11612 Kruklanki, ul.22 Lipca 10
  3. wynagrodzenie za pracę: zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Kruklankach, stawka startowa wynagrodzenia zasadniczego (brutto) nieco powyżej minimalnego wynagrodzenia za pracę + dodatek za wieloletnią pracę (przysługuje po 5 latach pracy);
  4. bezpośredni kontakt z klientami w siedzibie UG;
  5. praca w siedzibie UG bez dostępu do windy;
  6. przewidywany termin rozpoczęcia pracy: październik 2023 r.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie

            Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kruklankach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  1.  Termin i miejsce składania ofert

            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do 21 sierpnia 2023 r. do godz. 15.00, na adres: Urząd Gminy w Kruklankach, ul. 22 Lipca 10, 11612 Kruklanki

w zaklejonych kopertach, z dopiskiem:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

d/s księgowości i windykacji należności z tytułu umów cywilnoprawnych

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kruklankach lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/ W załączniku do niniejszego ogłoszenia, wskazano kryteria brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert. Dodatkowych informacji udziela: Sekretarz Gminy Pani Barbara Ginkowska tel. (87) 421 70 02       

            Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci   spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu konkursu, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kruklankach.

 

WÓJT GMINY
         Bartłomiej Kłoczko    

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.