Referent (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OR.2110.3.2023
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KRUKLANKI
z dnia 8 sierpnia 2023 r.
w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze:
„d/s księgowości i windykacji należności z tytułu umów cywilnoprawnych”
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne: finanse i rachunkowość;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych;
- znajomość pakietu Office;
- prawo jazdy kat. B.
Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych, a w szczególności ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
- predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, dokładność, terminowość, umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy;
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- windykacja należności cywilnoprawnych oraz pozostałych należności niepodatkowych, które stanowią dochód Gminy Kruklanki i Skarbu Państwa, w tym:
- wystawianie upomnień i wezwań,
- wystawianie tytułów wykonawczych,
- kierowanie spraw na drogę postępowania sądowego.
- stosowanie ulg w spłacie należności cywilnoprawnych (rozłożenie na raty, umorzenie, odroczenie terminu płatności);
- przygotowywanie przelewów w systemie bankowym z zakresu zajmowanego stanowiska;
- współpraca w zakresie zajmowanego stanowiska m. in. z komornikami sądowymi, kancelarią prawną oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji w tym zakresie i przygotowywanie wg potrzeb niezbędnych informacji z zakresu zajmowanego stanowiska;
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530).
Uwaga!
Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 4 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku
- podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy;
- miejsce pracy: Urząd Gminny w Kruklankach, 11– 612 Kruklanki, ul.22 Lipca 10
- wynagrodzenie za pracę: zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Kruklankach, stawka startowa wynagrodzenia zasadniczego (brutto) – nieco powyżej minimalnego wynagrodzenia za pracę + dodatek za wieloletnią pracę (przysługuje po 5 latach pracy);
- bezpośredni kontakt z klientami w siedzibie UG;
- praca w siedzibie UG bez dostępu do windy;
- przewidywany termin rozpoczęcia pracy: październik 2023 r.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kruklankach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- Termin i miejsce składania ofert
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do 21 sierpnia 2023 r. do godz. 15.00, na adres: Urząd Gminy w Kruklankach, ul. 22 Lipca 10, 11– 612 Kruklanki
w zaklejonych kopertach, z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
d/s księgowości i windykacji należności z tytułu umów cywilnoprawnych”
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kruklankach lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/ W załączniku do niniejszego ogłoszenia, wskazano kryteria brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert. Dodatkowych informacji udziela: Sekretarz Gminy – Pani Barbara Ginkowska tel. (87) 421 70 02
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu konkursu, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kruklankach.
WÓJT GMINY
Bartłomiej Kłoczko