Wersja obowiązująca z dnia

Młodszy Referent (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KRUKLANKI

 z dnia 14 października 2025 r.

            w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze:

 młodszy referent

Wymiar etatu: 1/1 etatu

 

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie minimum średnie;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych;
  8. znajomość pakietu Office;
  9. prawo jazdy kat. B.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane doświadczenie zawodowe w administracji;
  2. znajomość aktualnie obowiązujących przepisów podstawowych na danym stanowisku pracy:
  1. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
  2. ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości.
  1. znajomość obsługi komputera;
  2. umiejętność pracy samodzielnie i w zespole;
  3. umiejętność analitycznego myślenia;
  4. kreatywność i wysoka kultura osobista;
  5. komunikatywność, dokładność, terminowość, umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:  
  1. naliczanie, wypłacanie wynagrodzeń i pochodnych;
  1. naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych;
  2. dekretowanie i księgowanie kont bankowych dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  3. dekretowanie, księgowanie dochodów Urzędu Gminy;
  4. wystawianie faktur za odprowadzanie nieczystości dla osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych;
  5. przygotowywanie przelewów w systemie bankowym z zakresu zajmowanego stanowiska.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny; referent
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
  3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
  9. kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r.  poz. 1135).

Uwaga!

Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 4 ogłoszenia, muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone przez kandydata, za zgodność z oryginałem.  Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
  1. podstawowy system czasu pracy, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy;
  2. miejsce pracy: Urząd Gminny w Kruklankach, 11612 Kruklanki, ul.22 Lipca 10
  3. wynagrodzenie za pracę: zgodnie z Rozporządzeniem RM w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Zarządzeniem nr 88/2024 Wójta Gminy Kruklanki, w sprawie Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Kruklankach;
  4. bezpośredni kontakt z klientami w siedzibie UG;
  5. praca w siedzibie UG bez dostępu do windy;
  6. przewidywany termin rozpoczęcia pracy: grudzień 2025 r.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie

            Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kruklankach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  1.  Informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych

              Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024r. poz. 928), w związku z rozpoczętym naborem informuje się, że w Urzędzie Gminy w Kruklankach obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych (Zarządzenie Nr 61/2024 Wójta Gminy Kruklanki z dnia 18 września 2024r.).

Może Pan/Pani dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru rekrutacji na stanowisko, o którym dowiedział/a się Pan/Pani w związku z procesem naboru.

Procedura dostępna jest na stronie BIP Urzędu Gminy w Kruklankach, w zakładce procedury zgłoszeń wewnętrznych.

  1.  Termin i miejsce składania ofert

            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do 27 października 2025r. do godz. 15.00, na adres: Urząd Gminy w Kruklankach, ul. 22 Lipca 10, 11612 Kruklanki

w zaklejonych kopertach, z dopiskiem:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Młodszy referent”

 

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kruklankach lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/ W załączniku do niniejszego ogłoszenia, wskazano kryteria brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert. Dodatkowych informacji udziela: Sekretarz Gminy Pani Barbara Ginkowska tel. (87) 421 70 02   

            Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci   spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu konkursu, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kruklankach.

WÓJT GMINY 
Bartłomiej Kłoczko    

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia