Wersja obowiązująca z dnia

Referent (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OR.2110.3.2025

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KRUKLANKI

 z dnia 23 września 2025 r.

                                              w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze: referent d/s księgowości                                                                                                                                                                                                 

 

Wymiar etatu: 1/1 etatu

 

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne: finanse i rachunkowość;
  3. co najmniej roczny staż pracy w administracji;
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  7. nieposzlakowana opinia;
  8. znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych;
  9. znajomość pakietu Office;
  10. prawo jazdy kat. B.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie w pracy w księgowości;
  2. Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów podstawowych na danym stanowisku pracy:
  1. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
  2. ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości.
  1. Znajomość zasad księgowości budżetowej;
  2. Znajomość obsługi komputera, w tym programów finansowo – księgowych;
  3. Umiejętność pracy samodzielnie i w zespole;
  4. Umiejętność analitycznego myślenia;
  5. Kreatywność i wysoka kultura osobista;
  6. Komunikatywność, dokładność, terminowość, umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:  
  1. Naliczanie, wypłacanie wynagrodzeń i pochodnych.
  1. Naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych.
  2. Dekretowanie i księgowanie kont bankowych dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  3. Dekretowanie, księgowanie dochodów Urzędu Gminy.
  4. Prowadzenie pełnej ewidencji VAT.
  5. Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
  6. Wystawianie faktur za odprowadzanie nieczystości dla osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych.
  7. Przygotowywanie przelewów w systemie bankowym z zakresu zajmowanego stanowiska.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
  3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
  9. kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r.  poz. 1135).

Uwaga!

Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 4 ogłoszenia, muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone przez kandydata, za zgodność z oryginałem.  Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
  1. podstawowy system czasu pracy, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy;
  2. miejsce pracy: Urząd Gminny w Kruklankach, 11612 Kruklanki, ul.22 Lipca 10
  3. wynagrodzenie za pracę: zgodnie z Rozporządzeniem RM w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Zarządzeniem nr 88/2024 Wójta Gminy Kruklanki, w sprawie Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Kruklankach;
  4. bezpośredni kontakt z klientami w siedzibie UG;
  5. praca w siedzibie UG bez dostępu do windy;
  6. przewidywany termin rozpoczęcia pracy: grudzień 2025 r.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie

            Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kruklankach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  1.  Informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych

              Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024r. poz. 928), w związku z rozpoczętym naborem informuje się, że w Urzędzie Gminy w Kruklankach obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych (Zarządzenie Nr 61/2024 Wójta Gminy Kruklanki z dnia 18 września 2024r.).

Może Pan/Pani dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru rekrutacji na stanowisko, o którym dowiedział/a się Pan/Pani w związku z procesem naboru.

Procedura dostępna jest na stronie BIP Urzędu Gminy w Kruklankach, w zakładce procedury zgłoszeń wewnętrznych.

  1.  Termin i miejsce składania ofert

            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do 6 października 2025r. do godz. 15.00, na adres: Urząd Gminy w Kruklankach, ul. 22 Lipca 10, 11612 Kruklanki

w zaklejonych kopertach, z dopiskiem:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

referent d/s księgowości

 

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kruklankach lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/ W załączniku do niniejszego ogłoszenia, wskazano kryteria brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert. Dodatkowych informacji udziela: Sekretarz Gminy Pani Barbara Ginkowska tel. (87) 421 70 02   

            Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci   spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu konkursu, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kruklankach.

WÓJT GMINY 
Bartłomiej Kłoczko    

Załączniki

Treść ogłoszenia