Referent (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OR.2110.3.2025
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KRUKLANKI
z dnia 23 września 2025 r.
w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze: referent d/s księgowości
Wymiar etatu: 1/1 etatu
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne: finanse i rachunkowość;
- co najmniej roczny staż pracy w administracji;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych;
- znajomość pakietu Office;
- prawo jazdy kat. B.
- Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy w księgowości;
- Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów podstawowych na danym stanowisku pracy:
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości.
- Znajomość zasad księgowości budżetowej;
- Znajomość obsługi komputera, w tym programów finansowo – księgowych;
- Umiejętność pracy samodzielnie i w zespole;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Kreatywność i wysoka kultura osobista;
- Komunikatywność, dokładność, terminowość, umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Naliczanie, wypłacanie wynagrodzeń i pochodnych.
- Naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych.
- Dekretowanie i księgowanie kont bankowych dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Dekretowanie, księgowanie dochodów Urzędu Gminy.
- Prowadzenie pełnej ewidencji VAT.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
- Wystawianie faktur za odprowadzanie nieczystości dla osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych.
- Przygotowywanie przelewów w systemie bankowym z zakresu zajmowanego stanowiska.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r. poz. 1135).
Uwaga!
Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 4 ogłoszenia, muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone przez kandydata, za zgodność z oryginałem. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku
- podstawowy system czasu pracy, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy;
- miejsce pracy: Urząd Gminny w Kruklankach, 11– 612 Kruklanki, ul.22 Lipca 10
- wynagrodzenie za pracę: zgodnie z Rozporządzeniem RM w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Zarządzeniem nr 88/2024 Wójta Gminy Kruklanki, w sprawie Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Kruklankach;
- bezpośredni kontakt z klientami w siedzibie UG;
- praca w siedzibie UG bez dostępu do windy;
- przewidywany termin rozpoczęcia pracy: grudzień 2025 r.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kruklankach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- Informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych
Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024r. poz. 928), w związku z rozpoczętym naborem informuje się, że w Urzędzie Gminy w Kruklankach obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych (Zarządzenie Nr 61/2024 Wójta Gminy Kruklanki z dnia 18 września 2024r.).
Może Pan/Pani dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru rekrutacji na stanowisko, o którym dowiedział/a się Pan/Pani w związku z procesem naboru.
Procedura dostępna jest na stronie BIP Urzędu Gminy w Kruklankach, w zakładce procedury zgłoszeń wewnętrznych.
- Termin i miejsce składania ofert
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do 6 października 2025r. do godz. 15.00, na adres: Urząd Gminy w Kruklankach, ul. 22 Lipca 10, 11– 612 Kruklanki
w zaklejonych kopertach, z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
referent d/s księgowości”
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kruklankach lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/ W załączniku do niniejszego ogłoszenia, wskazano kryteria brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert. Dodatkowych informacji udziela: Sekretarz Gminy – Pani Barbara Ginkowska tel. (87) 421 70 02
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu konkursu, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kruklankach.
WÓJT GMINY
Bartłomiej Kłoczko