Wersja obowiązująca z dnia

Referent (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OR.2110.1.2025

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KRUKLANKI 

z dnia 13 lutego 2025 r. w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze: samodzielny referent

 

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie średnie;
  3. staż pracy minimum 5 lat w administracji publicznej, preferowane doświadczenie w zakresie zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa publicznego lub spraw obronnych;
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku (pracownik biurowy – terenowy);
  7. nieposzlakowana opinia;
  8. umiejętność biegłej obsługi komputera i aplikacji biurowych;
  9. prawo jazdy kat. B.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów, analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
  2. Znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych, a w szczególności ustaw:
  1. o samorządzie gminnym,
  2. o pracownikach samorządowych,
  3. Kodeks postępowania administracyjnego.
  1. predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, dokładność, terminowość, umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy;

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:  
  1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność gminy zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami, w tym: sprzedaż, kupno, scalanie i podział nieruchomości, naliczanie opłat adiacenckich, planistycznych. 
  2. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy i decyzji Wójta w sprawach wynikających z w/w ustawy.
  3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
  4. Prowadzenie spraw związanych z orzekaniem w sprawach określonych ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
  5. Realizacja zadań dotyczących produkcji roślinnej i zwierzęcej,
  6. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, oraz współpracy ze służbą weterynaryjną w tym zakresie.
  7. Prowadzenie spraw związanych z łowiectwem i ochroną zwierzyny.
  8. Prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew.
  9. Prowadzenie spraw związanych ze zmianą klasyfikacji gruntów.
  10. Przeprowadzanie kontroli spełniania przez rolników obowiązku ubezpieczenia OC i ubezpieczenia budynków rolniczych.
  11. Przygotowanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny i zagrożeń w czasie pokoju.
  12. Przygotowanie i koordynacja akcji ratunkowych w przypadkach zagrożeń środowiska oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych.
  13. Organizowanie i planowanie działań w dziedzinie obrony cywilnej na terenie gminy.
  14. Planowanie na bieżąco świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony.
  15. Planowanie, organizowania i stały nadzór nad systemem ostrzegania i alarmowania.
  16. Tworzenie formacji obrony cywilnej na potrzeby gminy.
  17. Współdziałanie z organami wojskowymi w przygotowaniu kwalifikacji wojskowej.
  18.  Prowadzenie rejestru osób do kwalifikacji wojskowej.
  19. Orzekanie o konieczności sprawowania przez żołnierzy bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny, prowadzenia gospodarstwa rolnego, uznania za jedynego żywiciela rodziny.
  20. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Gminnego Centrum Reagowania Kryzysowego,
  21. Prowadzenia magazynu wyposażonego w sprzęt obrony cywilnej.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
  3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
  9. kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r.  poz. 1135).

Uwaga!

Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 4 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.  Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
  1. równoważny system czasu pracy, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy. Dopuszczalna jest ruchoma organizacja czasu pracy, o której mowa w art. 1401 § 1 Kodeksu pracy;
  2. miejsce pracy: Urząd Gminny w Kruklankach, 11612 Kruklanki, ul.22 Lipca 10
  3. bezpośredni kontakt z klientami w siedzibie UG;
  4. praca w siedzibie UG bez dostępu do windy;
  5. przewidywany termin rozpoczęcia pracy: marzec 2025r.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie

            Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kruklankach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  1.  Informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych

Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928), w związku z rozpoczętym naborem informuje się, że w Urzędzie Gminy w Kruklankach obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych (Zarządzenie Nr 61/2024 Wójta Gminy Kruklanki z dnia 18 września 2024r.).

Może Pan/Pani dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru rekrutacji na stanowisko, o którym dowiedział/a się Pan/Pani w związku z procesem naboru.

Procedura dostępna jest na stronie BIP Urzędu Gminy w Kruklankach, w zakładce procedury zgłoszeń wewnętrznych.

  1. Termin i miejsce składania ofert

            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do 26 lutego 2025 r. do godz. 15.00, na adres: Urząd Gminy w Kruklankach, ul. 22 Lipca 10, 11612 Kruklanki

w zaklejonych kopertach, z dopiskiem:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – samodzielny referent”

 

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kruklankach lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/ W załączniku do niniejszego ogłoszenia, wskazano kryteria brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert. Dodatkowych informacji udziela: Sekretarz Gminy Pani Barbara Ginkowska tel. (87) 421 70 02       

            Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci   spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu konkursu, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kruklankach.

 

WÓJT GMINY
         Bartłomiej Kłoczko    

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia