Wersja nieobowiązująca z dnia

Podinspektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OR.2110.5.2024

                           OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KRUKLANKI                                                                               

 z dnia 26 września 2024 r.

            w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor w Referacie Finansowym

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne: finanse i rachunkowość;
  3. minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku pracy w księgowości;
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  7. nieposzlakowana opinia;
  8. znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych;
  9. znajomość pakietu Office;
  10. prawo jazdy kat. B.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych, a w szczególności ustaw:
  1. o samorządzie gminnym,
  2. o pracownikach samorządowych,
  3. Kodeks postępowania administracyjnego,
  4. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  1. predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, dokładność, terminowość, umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy;

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:  
  1. naliczanie, wypłacanie wynagrodzeń i pochodnych;
  2. naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych;
  3. ewidencja i rozliczenie podatku VAT;
  4. prowadzenie ewidencji środków trwałych;
  5. windykacja należności cywilnoprawnych oraz pozostałych należności niepodatkowych, które stanowią dochód Gminy Kruklanki i Skarbu Państwa, w tym:
  1. wystawianie upomnień i wezwań,
  2. wystawianie tytułów wykonawczych,
  3. kierowanie spraw na drogę postępowania sądowego.
  1. stosowanie ulg w spłacie należności cywilnoprawnych (rozłożenie na raty, umorzenie, odroczenie terminu płatności);
  2. przygotowywanie przelewów w systemie bankowym z zakresu zajmowanego stanowiska;
  3. współpraca w zakresie zajmowanego stanowiska m. in. z komornikami sądowymi, kancelarią prawną oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji w tym zakresie i przygotowywanie wg potrzeb niezbędnych informacji z zakresu zajmowanego stanowiska;
  4. wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
  3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
  9. kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r.  poz. 1135).

Uwaga!

Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 4 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.  Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
  1. równoważny system czasu pracy, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy. Dopuszczalna jest ruchoma organizacja czasu pracy, o której mowa w art. 1401 § 1 Kodeksu pracy;
  2. miejsce pracy: Urząd Gminny w Kruklankach, 11612 Kruklanki, ul.22 Lipca 10
  3. bezpośredni kontakt z klientami w siedzibie UG;
  4. praca w siedzibie UG bez dostępu do windy;
  5. przewidywany termin rozpoczęcia pracy: grudzień 2024r. – styczeń 2025r.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie

            Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kruklankach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  1.  Informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych

Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928), w związku z rozpoczętym naborem informuje się, że w Urzędzie Gminy w Kruklankach obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych (Zarządzenie Nr 61/2024 Wójta Gminy Kruklanki z dnia 18 września 2024r.).

Może Pan/Pani dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru rekrutacji na stanowisko, o którym dowiedział/a się Pan/Pani w związku z procesem naboru.

Procedura dostępna jest na stronie BIP Urzędu Gminy w Kruklankach, w zakładce procedury zgłoszeń wewnętrznych.

  1. Termin i miejsce składania ofert

            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do 8 października 2024 r. do godz. 15.00, na adres: Urząd Gminy w Kruklankach, ul. 22 Lipca 10, 11612 Kruklanki

w zaklejonych kopertach, z dopiskiem:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektor w referacie Finansowym”

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kruklankach lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/ W załączniku do niniejszego ogłoszenia, wskazano kryteria brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert. Dodatkowych informacji udziela: Sekretarz Gminy Pani Barbara Ginkowska tel. (87) 421 70 02       

            Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci   spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu konkursu, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kruklankach.

 

WÓJT GMINY
         Bartłomiej Kłoczko    

 

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.