Wersja nieobowiązująca z dnia

Sekretarz (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KRUKLANKI

z dnia 25 marca 2024 r.

w sprawie naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:

Sekretarz Gminy Kruklanki

 

Wymiar etatu: 1/1 etatu

 

 Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. Wymagania niezbędne:
  1. jest obywatelem polskim, obywatelem Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa międzynarodowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
  2. wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane w specjalności: prawo, administracja publiczna;
  3. kierunkowe studia podyplomowe, szkolenia;
  4. co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530) w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
  5. bardzo dobra znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej;
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  7. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  9. nieposzlakowana opinia;
  10. bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  11.  prawo jazdy kat. B.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi; 
  2. umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
  3. umiejętność podejmowania decyzji;
  4. umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
  5. umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych oraz decyzji administracyjnych;
  6. predyspozycje osobowościowe tj. kreatywność, umiejętność pracy w zespole i łagodzenia wewnętrznych sporów, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, obowiązkowość, bezstronność, wysoka kultura osobista;
  7. znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy w Kruklankach oraz charakterystyki Gminy Kruklanki.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu Gminy w Kruklankach i warunków jego działania;
  2. opracowywanie aktów wewnętrznego zarządzania;
  3. opracowywanie i aktualizowanie regulaminów i statutów;
  4. realizacja polityki kadrowej w urzędzie;
  5. nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej;
  6. nadzorowanie okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowisku urzędniczym;
  7. organizowanie kontroli zarządczej;
  8. przeprowadzanie konkursów na wolne stanowiska urzędnicze oraz na kierowników jednostek organizacyjnych gminy;
  9. współpraca z Przewodniczącym Rady i nadzorowanie obsługi posiedzeń Rady Gminy i jej Komisji;
  10. przygotowywanie projektów uchwał;
  11. nadzór nad prawidłowym trybem załatwiania interpelacji i wniosków radnych;
  12. nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z edukacją publiczną; 
  13. nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg, wniosków i petycji.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
  3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
  9. kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r.  poz. 530).

Uwaga!

Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 4 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone przez kandydata, za zgodność z oryginałem. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
  1. Wymiar etatu: 1/ 1 etatu, na podstawie umowy o pracę;
  2. podstawowy system czasu pracy, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy;
  3. miejsce pracy: Urząd Gminny w Kruklankach, 11612 Kruklanki, ul.22 Lipca 10
  4. wynagrodzenie za pracę: zgodnie z Rozporządzeniem RM w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Zarządzeniem nr 50/2023 Wójta Gminy Kruklanki, w sprawie Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Kruklankach;
  5. praca w siedzibie UG bez dostępu do windy;
  6. przewidywany termin rozpoczęcia pracy: kwiecień - maj 2024 r.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kruklankach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  1.  Termin i miejsce składania ofert

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do 5 kwietnia 2024 r. do godz. 13.00, na adres: Urząd Gminy w Kruklankach, ul. 22 Lipca 10, 11612 Kruklanki w zaklejonych kopertach, z dopiskiem: Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarz Gminy Kruklanki”

 

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kruklankach lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/ W załączniku do niniejszego ogłoszenia, wskazano kryteria brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert. Dodatkowych informacji udziela: Wójt Gminy tel. (87) 421 70 02

            Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci   spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu konkursu, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kruklankach.

 WÓJT GMINY
           Bartłomiej Kłoczko    

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.