Wersja nieobowiązująca z dnia

Inspektor (Etatów: 1/3 )

Informacje dodatkowe:

OR.2110.2.2024

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KRUKLANKI z dnia 23 stycznia 2024 r. w sprawie naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Wymiar etatu: 1/3 etatu

 

 Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatel polski, obywatel Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa międzynarodowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
  2. wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane: na kierunku prawo, administracja;
  3. studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa informacji;
  4. co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
  5. fachowa wiedza z zakresu krajowych i europejskich przepisów o ochronie danych osobowych;
  6. fachowa wiedza z zakresu praktyk w dziedzinie ochrony danych osobowych;
  7. wiedza z zakresu stosowania procedur polityki bezpieczeństwa informacji, w tym ochrony danych osobowych;
  8. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  9. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
  10. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  11. nieposzlakowana opinia;
  12. bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  13.  prawo jazdy kat. B.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. wysoki poziom umiejętności społecznych; 
  2. doświadczenie na stanowisku inspektora ochrony danych lub administratora bezpieczeństwa informacji.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. czynności związane z ochroną danych osobowych w Urzędzie;
  2. identyfikacja, analiza i ocena procesów przetwarzania danych osobowych, pod kątem ryzyka naruszenia praw i wolności osób fizycznych;
  3. podejmowanie działań zwiększających świadomość w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych;
  4. weryfikowanie zgodności stanu rzeczywistego z przyjętą polityką bezpieczeństwa IT i ochrony danych w Urzędzie;
  5. współtworzenie i aktualizacja wewnętrznych regulacji z zakresu ochrony danych;
  6. nadzór nad procesem oceny skutków dla ochrony danych;
  7. prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony danych osobowych;
  8. pełnienie roli punktu kontaktowego dla organu nadzorczego i punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy rozporządzenia (RODO);
  9. nadzór nad procesem obsługi naruszeń ochrony danych;
  10. informowanie Administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych oraz doradzanie w tym zakresie, a także monitorowanie przestrzegania przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych w Urzędzie;
  11. sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz sporządzanie w tym zakresie sprawozdań dla administratora danych;
  12. podejmowanie działań monitorujących i kontrolnych wobec podmiotów, którym Urząd powierzył przetwarzanie danych osobowych;
  13. nadzór nad procesem powierzenia danych osobowych podmiotom zewnętrznym;
  14. uwzględnianie ryzyka związanego z operacjami przetwarzania danych osobowych.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
  3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
  9. kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r.  poz. 530).

Uwaga!

Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 4 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone przez kandydata, za zgodność z oryginałem. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
  1. Wymiar etatu: 1/ 3 etatu, na podstawie umowy o pracę;
  2. dobowy wymiar czasu pracy wynosi 2 godz. 40 minut, a tygodniowy przeciętnie 13 godz. i 20 minut;
  3. miejsce pracy: Urząd Gminny w Kruklankach, 11612 Kruklanki, ul.22 Lipca 10
  4. wynagrodzenie za pracę: zgodnie z Rozporządzeniem RM w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Zarządzeniem nr 50/2023 Wójta Gminy Kruklanki, w sprawie Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Kruklankach;
  5. praca w siedzibie UG bez dostępu do windy;
  6. przewidywany termin rozpoczęcia pracy: marzec 2024 r.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kruklankach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  1.  Termin i miejsce składania ofert

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do 2 lutego 2024 r. do godz. 13.00, na adres: Urząd Gminy w Kruklankach, ul. 22 Lipca 10, 11612 Kruklanki w zaklejonych kopertach, z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ochrony danych osobowych”

 

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kruklankach lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/ W załączniku do niniejszego ogłoszenia, wskazano kryteria brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert. Dodatkowych informacji udziela: Sekretarz Gminy Pani Barbara Ginkowska tel. (87) 421 70 02       

            Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci   spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu konkursu, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kruklankach.

 WÓJT GMINY
           Bartłomiej Kłoczko    

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.