Wersja nieobowiązująca z dnia

Młodszy Referent (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

 

                                          OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KRUKLANKI                                                      

 z dnia 5 lipca 2019 r.

w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze:

referent d/s rady gminy i działalności gospodarczej”

 

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie średnie;
  3. staż pracy minimum 2 lata, w tym 1 rok pracy na stanowisku urzędniczym w administracji publicznej;
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  5. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  7. nieposzlakowana opinia;
  8. znajomość czynności administracyjno – biurowych;
  9. obsługa komputera, znajomość: środowiska systemu Windows, pakietu MS Office;

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. predyspozycje osobowościowe (zaangażowanie, sumienność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole);
  2. znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcja kancelaryjna;
  3. znajomość przepisów RODO;
  4. prawo jazdy kat.B.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:  
  1. wykonywanie czynności, których celem jest zapewnienie optymalnych warunków merytoryczno-organizacyjnych i technicznych dla sprawnej pracy rady gminy;
  2. obsługa sesji oraz posiedzeń komisji rady gminy, w tym między innymi: zawiadamianie o zwołaniu sesji i komisji, sporządzanie protokołów z sesji, podejmowanie czynności zabezpieczających realizację wniosków i interpelacji radnych;
  3. prowadzenie rejestru i przechowywanie uchwał podejmowanych przez organy gminy oraz przekazywanie do realizacji;
  4. wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu, Rady Gminy, Wójta, do Parlamentu Europejskiego i do innych organów w ramach upoważnień ustawowych;
  5. koordynowanie współpracy organów gminy z sołectwami;
  6. prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej;
  7. wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
  8. wydawanie decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności;
  9. udzielanie informacji z rejestru ewidencji działalności gospodarczej;
  10. przygotowywanie projektów uchwał w sprawie godzin pracy placówek handlu detalicznego, zakładów gastronomicznych i zakładów usługowych dla ludności;
  11. wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  12. współpraca z Gminną Komisją Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w zakresie realizacji gminnego programu rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii;
  13. przygotowywanie projektów uchwał wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;
  14. prowadzenie spraw wynikających z programu współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.

 

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny i życiorys (CV);
  2. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
  8. kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.);
  9. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko: referent ds. rady gminy i działalności gospodarczej.

Uwaga!

Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 4 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.  Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
  1. stanowisko urzędnicze;
  2. miejsce pracy: Urząd Gminny w Kruklankach, 11- 612 Kruklanki, ul.22 Lipca 10
  3. godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.00 – 15.00
  4. wynagrodzenie za pracę zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Kruklankach, stawka startowa: minimalnego wynagrodzenia;
  5. bezpośredni kontakt z klientami w siedzibie UG;
  6. praca w siedzibie UG bez dostępu do windy;
  7. przewidywany termin rozpoczęcia pracy: sierpień 2019 r.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kruklankach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

  1.  Termin i miejsce składania ofert

            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do 16 lipca 2019 r. do godz. 14.00, na adres: Urząd Gminy w Kruklankach, ul. 22 Lipca 10, 11-612 Kruklanki w zaklejonych kopertach, z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. rady gminy i działalności gospodarczej” 

 

            Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kruklankach lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/ W załączniku do niniejszego ogłoszenia, wskazano kryteria brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert. Dodatkowych informacji udziela: Sekretarz Gminy - Pani Barbara Ginkowska tel. (87) 421 70 02   

            Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci   spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu konkursu, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kruklankach.

 

WÓJT GMINY 

/-/Bartłomiej Kłoczko

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kruklanki w imieniu której występuje Wójt Gminy Kruklanki,

adres: ul. 22 Lipca 10, 11 - 612 Kruklanki, tel.: 87 421 70 02

  1. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych - Panią Martą Grochocką, pod adresem e-mail: martagawejko@wp.pl.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. rady gminy i działalności gospodarczej.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
  6. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  • dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
    z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

            Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.                

Oświadczenie zapoznania z klauzulą informacyjną

Oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią powyższej klauzuli informacyjnej, w tym z przysługującym prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również, że pobranie tych danych było dobrowolne.          

 

……………………………………………………..

podpis osoby składającej oświadczenie

 

Załącznik do ogłoszenia 

Przyjmuje się następujące kryteria przy rozpatrywaniu ofert:

 

KRYTERIA FORMALNE  

TAK/NIE

1.

 Kandydat złożył ofertę w terminie i w sposób określony w ogłoszeniu o naborze.

 

2.

Oferta zawiera wszystkie wymagane dokumenty aplikacyjne

 

3.

Dokumenty wskazane w ogłoszeniu, zostały podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem. Załączono podpisaną klauzulę informacyjną.

 

 

KRYTERIA MERYTORYCZNE

Maksymalna
liczba punktów

1. Ocena   dokumentów

1)   

 Posiadane wykształcenie:   

 

 a)

 wskazane w ogłoszeniu 

1

b)

wyższe niż w ogłoszeniu

3

2)

Doświadczenie zawodowe:

 

  1. minimum 2 lata w administracji jednostek samorządu terytorialnego (jst), w tym od 1 roku do 2 lat pracy na stanowisku urzędniczym

1

  1. powyżej 2 lat stażu pracy określonego w pkt a

3

3)

Dodatkowe kwalifikacje przydatne w zawodzie

 

  • znajomość czynności administracyjno – biurowych;

3

  • obsługa komputera, znajomość: środowiska systemu Windows, pakietu MS Office

2

  • prawo jazdy kat.B

1

 4)

Uprawnienia i egzaminy państwowe, ukończone szkolenia przydatne w zawodzie

1

za każde uznane uprawnienie

 

2. Ocena z rozmowy kwalifikacyjnej

1)

sprawdzanie umiejętności praktycznych i analitycznych kandydata

10

2)

ocena odpowiedzi na pytania zorientowane na kompetencje

10

3)

umiejętność prezentacji

10

b)

pytania otwarte/problemowe

10

 

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.