Młodszy Referent (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KRUKLANKI
z dnia 4 kwietnia 2017 r. w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze: „młodszy referent d/s windykacji”
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe magisterskie, preferowany kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych;
- znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, zasad księgowości, windykacji podatków i opłat lokalnych;
- znajomość pakietu Office;
- prawo jazdy kat.B.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe – praca lub staż w Urzędzie Gminy, na podobnym stanowisku lub w księgowości jednostek budżetowych gminy;
- predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, dokładność, terminowość, umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy;
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcja kancelaryjna.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Księgowanie, analiza oraz egzekwowanie podatkowych i niepodatkowych zobowiązań pieniężnych, w tym:
a) podatek rolny,
b) podatek od nieruchomości,
c) podatek leśny,
d) podatek od środków transportowych,
f) opłata miejscowa i targowa,
g) czynsze.
- wnioskowanie sposobu egzekucji w sprawach zaległości podatkowych.
- Prowadzenie spraw związanych ze stosowaniem podatkowych ulg uznaniowych.
- Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
- Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
- Przetwarzanie danych osobowych oraz udostępnianie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
- Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i o nieposiadaniu zaległości podatkowych.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst.jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 902).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. , poz. 902).
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku
- stanowisko administracyjne;
- miejsce pracy: Urząd Gminny w Kruklankach, 11- 612 Kruklanki, ul.22 Lipca 10
- godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.00 – 15.00
- wynagrodzenie za pracę zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Kruklankach;
- bezpośredni kontakt z klientami w siedzibie UG;
- praca w siedzibie UG bez dostępu do windy;
- przewidywany termin rozpoczęcia pracy: kwiecień 2017 r.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kruklankach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- Termin i miejsce składania ofert
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do 14 kwietnia 2017 r. do godz. 15.00, na adres: Urząd Gminy w Kruklankach, ul. 22 Lipca 10, 11-612 Kruklanki
w zaklejonych kopertach, z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze d/s windykacji”
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kruklankach lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/
W załączniku do niniejszego ogłoszenia, wskazano kryteria brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert.
Dodatkowych informacji udziela: Wójt Gminy - Pan Bartłomiej Kłoczko lub Sekretarz Gminy - Pani Barbara Ginkowska tel. (87) 421 70 02
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu konkursu, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie, wraz z podaniem terminu przeprowadzenia testu, rozmowy kwalifikacyjnej i dokonania oceny umiejętności merytorycznych kandydata. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kruklankach.
WÓJT GMINY
/-/ Bartłomiej Kłoczko