Wersja obowiązująca z dnia

Zaświadczenia z Rejestru Mieszkańców

 

Wymagane dokumenty

Wniosek złożony w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy w Kruklankach, pokój Nr 2

Opłaty

17 zł - Opłata skarbowa od wydanego zaświadczenia  

Termin i sposób załatwienia

7 dni

Podstawa prawna

  1. art. 45 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.510, z późn. zm.)
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 735)
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1546, z późn.zm.)
  4. Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. po. 346, z późn.zm.)

Inne informacje

 Zaświadczenia wydawane są na wniosek:

  1. Na wniosek zainteresowanej osoby, złożony w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, wydaje się zaświadczenie zawierające pełny odpis przetwarzanych danych dotyczących tej osoby. Zaświadczenie przekazywane jest, w zależności od żądania wnioskodawcy, w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego.
  2. Przy dokonaniu zameldowania na pobyt czasowy na wniosek osoby meldującej się, zaświadczenie wydaje się odpłatnie, przy czym zaświadczenie jest ważne nie dłużej niż do upływu terminu zameldowania.
  3. Zaświadczenia wydawane z urzędu - przy dokonaniu zameldowania na pobyt stały wydaje się z urzędu, nieodpłatnie, zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały, ważne do chwili zmiany miejsca zameldowania.

Załączniki